سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

تابستان 1386 - خدا رحمت کند شما را
نویسنده :  خودم
میلاد مبارک دو امام بزرگوار مان و سرورمان حضرت امام جواد الائمه (ع) ونیز مولایمان امام علی (ع) را به خدمت امام زمان وصاحب الامرمان حضرت مهدی (ع) وشیعیان ودوستداران امامت تبریک میگوییم
جمعه 86/5/5 ساعت 5:42 صبح
نویسنده :  خودم
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت معصومه(سلام الله علیها ) دختر حضرت امام موسی بن جعفر(علیه‏السلام) و خواهر حضرت ثامن الحجج امام رضا(علیه‏السلام) است . وی با امام رضا از یک مادر به نام نجمه هستند بنابر نقلی حضرت معصومه(سلام الله علیها ) در اوّل ذی‏القعده سال 173 هجری قمری در مدینه متولد شد.

وقتی که ده ساله بود، پدر بزرگوارشان به شهادت رسید و از آن زمان به بعد تحت مراقبت برادرشان حضرت امام رضا(علیه‏السلام) قرار گرفتند، پس از این که خلافت به مأمون عباسی رسید، امام رضا(علیه‏السلام) را به عنوان ولایت عهد به مرو دعوت کرد حضرت با اکراه این دعوت را پذیرفت و به سوی مرو (خراسان) حرکت کرد. حضرت معصومه (سلام الله علیه ) پس از یک سال دوری از برادر عزیز خود تصمیم گرفت با جمعی از برادران و عده ای از خویشان به سوی خراسان حرکت کنند. این کاروان کوچک وقتی به ساوه رسید، حضرت معصومه بیمار شد. وقتی فهمید تا قم حدود ده فرسنگ فاصله است فرمود: مرا به قم ببرید زیرا از پدر بزرگوارم شنیدم که قم مرکز شیعیان است.

مردم قم همراه با بزرگان شهر به استقبال حضرت معصومه(سلام الله علیها ) و همراهان شتافتند. موسی بن خزرج اشعری شخصیت برجسته شهر در پیشاپیش، زمام شتر آن حضرت را گرفت و جمعیت زیادی از مردم مشتاقانه پروانه آسا شمع وجود ایشان را در میان گرفتند و به درخواست موسی بن خزرج، حضرت در منزل وی سکونت نمود حضرت معصومه پس از هفده روز اقامت در قم از دنیا رفت. بنابر نقلی سالروز وفات شهادت گونه حضرت در دهم ربیع‏الثانی 201 هجری قمری و در 28 سالگی است(تاریخ قم)

امام صادق‏علیه‏السلام فرمودند: به شفاعت حضرت معصومه شیعیان به بهشت می‏روند (بحار الانوار ج 60 ص 216 )

التماس دعا
جمعه 86/4/22 ساعت 7:4 صبح
نویسنده :  خودم
ساختن فایل بدون نام:

ابتدا روی فایل کلیک کرده و دکمه F2 را فشار دهید سپس کلید alt را پایین نگه داشته و تایپ کنید 255 یا 0160 آنگاه کلید Alt را رها کنید.

حذف و اضافه کردن عبارتی به منوی send to:

در ویندوز 98 یا me به آدرس فایلی که ویندوز را در آن نصب کرده اید بروید و وارد دایرکتوری send to شوید. در ویندوز XP وارد Documents and Settings سپس وارد پوشه ای به نام کاربری خودتان شده و وارد send to شوید. حال در پنجره باز شده هر برنامه ای که می خواهید برایش یک میانبر بسازید یا هر چه می خواهید حذف کنید.

فایلهای Compressed (zipped) Folder:

این نوع فایلها این امکان را به شما میدهد که بتوانید فایلهای خود را تا حدودی کم حجم کنید. برای این منظور با کلیک کردن بر روی فایل یا شاخه مورد نظر گزینه compressed(zipped)folder را از منوی send to انتخاب کرده و آن را با پسوند zip فشرده کنید.حال اگر بخواهید بر روی فایلهایتان پسورد بگذارید فایل یا پوشه مورد نظررا به یک فایل zipped کپی کرده و سپس به منوی file در بالا بروید و گزینه add a password را انتخاب کنید و پسوردتان را بنویسید.

حذف پیشوند to shortcut:

در قسمت run وارد رجیستری شوید و به دنبال فایل زیر بگردید:

سپس در سمت راست دنبال متغیر link بگردید. با دوبار کلیک بر روی آن شماره های آن را به چهار عدد زوج صفر تغییر دهید.

غیر فعال کردن پخش اتوماتیک CD در ویندوز XP :My Computer را باز کرده و بر روی CD ROM خود راست کلیک کنید.سپس properties را انتخاب کرده و بر روی play auto کلیک کنید. در box drop down می توان فعال یا غیر فعال بودن این تمایز را معلوم کنید.

نمایش دادن پسوند فایلها در XP :

ابتدا وارد کنترل پنل شوید و گزینه Folder Options را انتخاب کنید سپس به منوی View رفته و عبارت hide extensions را غیر فعال کنید.
جمعه 86/4/22 ساعت 6:53 صبح
نویسنده :  خودم
یکی از مشکلات ویندوز XP راه نفوذ به آن در هنگام فراموش کردن رمز عبور است . برای حل این مشکل چند راه وجود دارد یکی که در هنگام ظاهر شدن منوی کاربران در ابتدا دو بار کلیدهای CTRL+ALT+DELETE را بزنید سپس در قسمت نام کلمه Administrator را تایپ کرده و قسمت Password را خالی بگذارید و OK را بزنید در این حال وارد سیستم می شوید.

حال اگر در هنگام نصب ویندوز XP برای Admin رمز گذاشته باشند چه باید کرد ؟

برای این کار قبل یا هنگلم بالا آمد ویندوز کلید F8 را بزنید سپس بسته به نوع نیاز خود یکی از گزینه های

Safe Mode را بزنید بعد از وازد شدن به ویندوز دو منوی Start کلیک کنید سپس گزینه Run زا انتخاب کنید و در آن عبارت Control userpasswords2 را تایپ کنید پنجره باز شده دارای دو قسمت به نامهای User و Advanced می باشد . قسمت User را انتخاب کرده و تیک گزینه user must enter a username and password to use this computer را بردارید. با برداشتن تیک این گزینه دیگز هنگام ورود به ویندوز از شما رمز نمی خواهد .

حالا با استفاه از گزینه Add می توان نام کاربری را به آن اضافه کرد و یا با استفاده از گزینه Remove می توان کاربری را حذف کرد همچنین با استفاده از گزینه Properties می توان میزان دسترسی کاربران را به ویندوز تعیین کرد
جمعه 86/4/22 ساعت 6:45 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
فهرست
9744 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
درباره خودم
تابستان 1386 - خدا رحمت کند شما را
لوگوی خودم
تابستان 1386 - خدا رحمت کند شما را
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
آرشیو
مطالب قبلی
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385
تابستان 1385
طراح قالب